Startside   I samarbejde med DOF
Home
DK obs.
VP obs.
Nyheder 
DK listen
Forum
Galleriet
Artslister
Netfugl v. 2.0





Netfugl.dk Forum

Netfugl.dk Forum -> DOF Bird Alarm, DOFcall etc. -> Manglende lyd på BirdAlarm's ?

Forfatter Indlæg
Frank Desting
postet: 27. januar 2013 kl. 15:18  emne: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Hej Forum.

De seneste dage har der ikke været lyd på de indkomne BirdAlarm's på min iPhone, men jeg modtager dem alle.
Da jeg ikke har ændret noget i indstillinger kan jeg ikke forstå hvorfor ?
Er der andre der oplever det samme og/eller ved hvad man kan gøre ved problemet, så man igen får lyd på de indkomne BirdAlarms ?

Hilsen
Frank
Tip moderator
Per Rasmussen
postet: 27. januar 2013 kl. 15:25  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Nu du siger det så har jeg heller ikke lyd på og der kommer slet ingen notifikationer. Men modtager også dem alle sammen.
Gad vide om det har forbindelse med at den nye version af BirdAlarm skulle være på trapperne?

mvh
Per
Tip moderator
Frank Desting
postet: 27. januar 2013 kl. 16:24  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Det er muligt, Per - det har stået på de seneste par dage...............
Tip moderator
Michael Køie Poulsen
postet: 27. januar 2013 kl. 17:46  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Samme problem her.
Tip moderator
Andreas Bruun Kristensen
postet: 28. januar 2013 kl. 8:38  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Også her.
Tip moderator
Jens Søgaard Hansen
postet: 28. januar 2013 kl. 9:02  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
På Android fungerer det fortsat glimrende, så formoder det er isoleret til iPhone iOS eller app’en til iPhone?

Jeg har bedt Nordic Station forholde sig til problemet. Hvis/når jeg får svar vil jeg poste det her.

Men vil fortsat anbefale alle, der oplever problemer med Bird Alarm om at skrive det på Bird Alarm’s forum.

Mht. de nye applikationer, så er det seneste jeg har hørt, at de vil blive lanceret mandag den 11. februar. Mere om dette senere.

Mvh. Jens
Tip moderator
Palle Nygaard
postet: 28. januar 2013 kl. 10:27  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Android har faktisk også problemet. Jeg har også undret mig i nogle dage over at have overført meldinger. Har netop modtaget 2 tavse meldinger om amerikanere i Blåvand på en HTC med version 2.2.2.
Tip moderator
Palle Nygaard
postet: 28. januar 2013 kl. 10:55  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Men har nu modtaget melding MED lyd om Lille Bjergand.
Tip moderator
Jens Søgaard Hansen
postet: 28. januar 2013 kl. 11:18  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Lyder spøjst! Har i dag modtaget de samme beskeder som Palle, men alle med lyd.

Har også fået foreløbigt svar fra Nordic Station. De kan ikke umiddelbart give en forklaring og kigger derfor på sagen. Der går dog muligvis et par dage, da den ansvarlige teknikker efter sigende først er tilbage onsdag/torsdag.

/Jens
Tip moderator
mark dixon
postet: 28. januar 2013 kl. 11:39  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Hej Forum.
Jeg har heller ikke modtaget meldinger automatisk de seneste dage. Skal selv aåbe appèn først for at få dem.
Mit tlf. nr er forsvinder inde i indstillinger??
Håber der er nogle der kan hjælpe.
Mvh Mark Dixon
PS. Har en Iphone 4s
Tip moderator
Allan Haagensen
postet: 28. januar 2013 kl. 12:13  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Jeg har ingen problemer med min LG Adroid 3.0. Jeg modtager alt, som det skal modtages.
mvh. Allan
Tip moderator
Anders Søgaard
postet: 28. januar 2013 kl. 14:44  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Jeg har modtaget alle beskeder fint med lyd på Windows Phone 8
Tip moderator
Lars Borremark
postet: 28. januar 2013 kl. 20:22  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Jeg har nu heller ingen problemer på min tudse-gamle HTC Desire, der har fået nyt liv ved at køre med med CyanogenMod 10 og Jelly Bean 4.1.2 Android.
Tip moderator
Troels Leuenhagen Petersen
postet: 28. januar 2013 kl. 21:31  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Det lugter af et iPhone-problem. Henrik Brandt og jeg oplever også manglende lyd på meldingerne på vores iPhones. Henrik har geninstalleret app'en, men dette løste ikke problemet.
Tip moderator
Poul Holm
postet: 29. januar 2013 kl. 20:42  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Endnu en iPhone i vanskeligheder. Opdagede, at der var sendt meddelelser ud i dag, - og i går. Ingen alarm eller opdatering. Kun manuel handling på min iPhone 3s.
Udover at BA virker noget langsomt, specielt ved tilbagevenden til dagens liste, har det såmænd fungerett rimeligt. Håber at opdateringen bliver brugervenligt hurtigere.
Tip moderator
Mark Andrew Hammond
postet: 30. januar 2013 kl. 7:22  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Det er jo ikke iPhone der er noget galt med, men den App som Nordic Station har lavet til den. Stop hetzen.

Mvh iPhone fan no 1;-)

PS: Og skal vi ikke fortsætte debatten på Birdalarms forum og så kan vi skrive her når der er en løsning på problemet?
Tip moderator
Henrik Højholm
postet: 30. januar 2013 kl. 14:34  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Har stadig ikke lyd (eller push besked) på bird alarm.
Har iphone 4 der lige er opdateret med seneste rettelser til styresystemet (de kom her til morgen).
Iøvrit kan man på Netfugl hjemmeside konstatere at der 15:15 i dag (om tre kvarter) vil blive opdaget en kongeederfugl på Sjælland. Det kalder jeg sgu service ;-)
Tip moderator
Per Rasmussen
postet: 30. januar 2013 kl. 16:27  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Nu er der i hvert fald kommet hul igennem på min iPhone. Og det vælter ind med meldinger.
Kunne se ud til at Nordic Station har fået løst problemet.

Mvh
Per
Tip moderator
Frank Desting
postet: 30. januar 2013 kl. 18:34  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Ja, det virker igen! :)
Tip moderator
Sanne Busk
postet: 30. januar 2013 kl. 20:29  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Yes... det virker også her :-)
Tip moderator
Ralph Qwinten
postet: 1. februar 2013 kl. 6:21  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Har ikke haft problemer med pushmeddelser MED lyd på min iPhone 4S :-)
Tip moderator
Jørgen Munck
postet: 1. februar 2013 kl. 16:00  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Jeg bor åbenbart et sted hvor 3g nettet mildest talt fungerer dårligt, det samme gør Bird Alarm, har det noget med hinanden at gøre?
Ps. er på fibernettet også.
Tip moderator
Erik Groth-Andersen
postet: 5. februar 2013 kl. 10:51  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
I de sidste par uger har Bird Alarm kørt rigtig dårligt på min telefon (Iphone4) , lang indlæsningstid, ingen lyd, meddelelser der ikke kommer frem mm. Er det problemer hos udbyder der er årsag til den dårlige drift eller.........?

Hilsen erik
Tip moderator
Freddy S. Hansen
postet: 5. februar 2013 kl. 17:56  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Jeg kører Lumia 900 windows phone, og har aldrig haft nogen problemer, kører perfekt.
Tip moderator
Frank Desting
postet: 3. juni 2013 kl. 19:43  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Jeg har i dag fået en meddelelse fra DOF hvor der står Download new specielist "Go to Settings and choose Clear local date -

er det så rigtigt at jeg på min iPhone går ind i indstillinger og vælger Ryd gemte data ?
Tip moderator
Hjalte B. Johansen
postet: 3. juni 2013 kl. 20:35  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Du skal vel bare gå ind i instillinger på bird-alarm (nederst i venstre hjørne), og der trykke på "ryd gemte data"

mvh Hjalte
Tip moderator
Frank Desting
postet: 4. juni 2013 kl. 10:15  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Hej Hjalte,

Ok tak - det har jeg nu gjort.

hilsen
Frank
Tip moderator
Lars Jensen
postet: 4. juni 2013 kl. 12:20  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Hej Hjalte

I indstillinger på min profil står der ikke:

"ryd gemte data" i venstre hjørne.

Jeg får ikke danske meldinger.


mvh/Lars
Tip moderator
Hjalte B. Johansen
postet: 4. juni 2013 kl. 18:14  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Du skal trykke på de 3 vandrette streger nede i venstre hjørne, og derefter på "indstillinger", nederst står der så "ryd gemte data".

mvh Hjalte
Tip moderator
Lars Jensen
postet: 5. juni 2013 kl. 11:52  emne: Re: Manglende lyd på BirdAlarm's ? 
Hej Hjalte

Kommunikation er vanskelig...

Jeg troede at det var "indstillinger" på BirdAlarms HJEMMESIDE - men det er jo på MOBILEN.

Nu er det ordnet - TAK.
Tip moderator


Post et indlæg til tråden
Denne tråd er lukket for yderligere indlæg!



til toppen copyright © 2002-2005 Netfugl.dk - Danmark
kontakt os: netfugl@netfugl.dk - om os: webmasters - genereret på 0.073 sek.
til toppen